30.5.2015

Mistä löytyy käsityöbloggarien kirjoja?

Näin kesän kunniaksi olen aikeissa lukea käsityöbloggarien julkaisemia kirjoja. Minua nimittäin kiinnostaa erityisesti se, että mikä saa innostumaan asiasta niin paljon, että kirjoittaa aiheesta kirjan. Erityisesti olen kiinnostunut harrastus- tai sivutoimiselta pohjalta kirjaa kirjoittavien motivaatiosta ja toki minua kiinnostaa myös itse kirjojen sisältö.

Olen näin alkuun listannut itselleni lukuluetteloon
Itse asiassa sitten iski pohdinta. Mistä löydän käsityöbloggareiden kirjoja? Kuten jo tässä listassakin on - osa kirjoista ei ole saatavilla kirjakaupoista, vaan niitä voidaan myydä pelkästään verkkokaupoissa - tai kirja voi olla omakustanteinen tai ilmainenkin. Kun vain tietää, mistä hakee. Olen bloggaillut niin lyhyen aikaa, että vielä en itse asiassa tunne paljonkaan bloggareita edes nimeltä. Niinpä niin, kaikki vinkit otetaan ilolla vastaan!  Jos tiedät käsityöbloggarin kirjan, laitapa vinkki kommentteihin:)

Saatan myös haastaa itseäni toteuttamaan kirjasta jonkin kivan jutun, mahdollisuuksien mukaan kesäisen sellaisen. Katsotaan, kuinka paljon näitä on löytynyt syksyyn mennessä...!

Tässä vielä kuvat kirjoista:

Ihanaa viikonloppua ja paljon onnea kaikille valmistuneille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti